Gyakran Ismételt Kérdések
Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan tud fizetni?
A webshopban fizetni banki átutalással és bankkártyával lehet. További információk a Fizetési és szállítási információk oldalon.
Milyen szállítási módok közül választhat?
Aktuális szállítási módjainkról a Fizetési és szállítási információk pont alatt tájékozódhat .
Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, személyes átvételre az országszerte megtalálható átvételi pontjainkon van lehetőség, amennyiben már előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel kifizette a termék(ek)et. A helyszínen készpénzes fizetési lehetőség nincs. Átvételi pontjainkról a Fizetési és szállítási információk pont alatt tájékozódhat.
Van lehetőség külföldi szállításra?
Jelenleg nem szállítunk külföldre.
Kifizette a rendelését, de nem kapott számlát. Mi a teendő?
A számlát minden esetben elektronikusan, e-számla formátumban küldjük vevőinknek. A számlát nem a fizetés megvalósulásakor, hanem a rendelés teljesítésekor állítjuk ki. A számlával további teendő nincsen.
Banki átutalással fizetett, de nem kapott visszaigazolást. Mi a teendő?
Az átutalásokat nem automata rendszer dolgozza fel, vagyis eltelhet egy kis idő, míg megérkezik a visszaigazolás.
Kapott egy emailt, hogy a rendelése teljesítve lett, azonban nem kapta meg a csomagot. Mi a teendő?
A teljesítésről szóló email azt jelenti, hogy részünkről teljesítve lett a rendelés. Vagyis átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, és a továbbiakról ők értesítik majd. A teljesítésről szóló email NEM azt jelenti, hogy a csomagnak már meg kellett volna érkeznie.
Mennyi idő alatt kaphatja kézhez a rendelést?
A feldolgozási idő azt az időintervallumot jelenti, ami alatt kiadónk összekészíti a csomagot, és munkatársunk átadja azt a futárszolgálatnak. Innentől kezdve Foxpost automata esetén átlagosan 2-4 munkanap, házhozszállítás esetén 2-5 munkanap az átlagos kiszállítás. Csúcsidőszak és veszélyhelyzet esetén ez növekedhet, erről mindig tájékozódjon a futárszolgálatnál, ha sürgős a rendelés.
Sérülten érkezett a csomag/Nem az volt a csomagban, amit rendelt. Mi a teendő?
Hibák sajnos bármikor előfordulhatnak, minden odafigyelés ellenére. Amennyiben a csomag sérült vagy hibás termék(ek)et tartalmaz, írjon nekünk a konyv@kalliopekiado.hu email címre, csatoljon fotót a problémás termék(ek)ről és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Szerzői finanszírozású könyvkiadással kapcsolatos kérdések
Miben különbözik a szerzői finanszírozású könyvkiadás a magánkiadástól?
A magánkiadás során a szerzőnek össze kell gyűjtenie azokat a szakembereket, akikkel együtt kíván dolgozni a könyvén, mindenkivel egyesével kapcsolatot kell tartania, magának kell nyomdát keresnie, és gondoskodnia a könyve terjesztéséről. A szerzői finanszírozású könyvkiadás esetén ezzel szemben egy komplett kiadó áll a szerző és a könyv mögött, gyakorlott szakemberekkel, élő szerződéssel a nagy könyvesboltokkal.
A szerzői finanszírozású könyvekkel is ugyanúgy dolgoznak egy kiadó munkatársai, mint a klasszikus könyvkiadói modellben megjelenő könyvekkel?
Sőt, mi a Kalliopénál törekszünk arra, hogy a klasszikus kiadói modell szereplőinél szorosabb együttműködésben dolgozzunk szerzőinkkel, bevonjuk őket a döntésekbe, miközben alapos munkát végzünk a kézirataikon. Gyakran éri a szerzői finanszírozású könyvkiadással foglalkozó szereplőket az a vád, hogy olvasás nélkül nyomdába küldik a kéziratot. A 2018-ban megújult Kalliopénál messze nem ez a helyzet, kérdezzék csak a szerzőinket.
Mindenki kiadathatja a könyvét, ha van elegendő pénze?
Minden esetben mérlegeljük egy kézirat beérkezésénél, hogy van-e helye a könyvespolcokon, és hogy szívesen dolgozunk-e az adott zsánerben. Tehát célunk, hogy tehetséges írókat segítsünk abban, hogy a könyvük megjelenjen, úgy, hogy közben szakértői munkánk is kifizetődő legyen.