GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 

Hogyan tud fizetni?

A webshopban fizetni banki átutalással és bankkártyával lehet. További információk a Fizetési és szállítási információk oldalon.

Milyen szállítási módok közül választhat?

Aktuális szállítási módjainkról a Fizetési és szállítási információk pont alatt tájékozódhat .

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, személyes átvételre minden héten szerdán, 10-16 óráig van lehetőség a Gyömrői úton található irodánkban, amennyiben már előre utalással vagy online bankkártyás fizetéssel kifizette a termék(ek)et. A helyszínen készpénzes fizetési lehetőség nincs.

Van lehetőség külföldi szállításra? 

Jelenleg nem szállítunk külföldre.

Kifizette a rendelését, de nem kapott számlát. Mi a teendő?

A számlát minden esetben elektronikusan, e-számla formátumban küldjük vevőinknek. A számlát nem a fizetés megvalósulásakor, hanem a rendelés teljesítésekor állítjuk ki. A számlával további teendő nincsen.

Banki átutalással fizetett, de nem kapott visszaigazolást. Mi a teendő?

Az átutalásokat nem automata rendszer dolgozza fel, vagyis eltelhet egy kis idő, míg megérkezik a visszaigazolás.

Kapott egy emailt, hogy a rendelése teljesítve lett, azonban nem kapta meg a csomagot. Mi a teendő?

A teljesítésről szóló email azt jelenti, hogy részünkről teljesítve lett a rendelés. Vagyis átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, és a továbbiakról ők értesítik majd. A teljesítésről szóló email NEM azt jelenti, hogy a csomagnak már meg kellett volna érkeznie.

Mennyi idő alatt kaphatja kézhez a rendelést?

A feldolgozási idő azt az időintervallumot jelenti, ami alatt kiadónk összekészíti a csomagot, és munkatársunk átadja azt a futárszolgálatnak. Innentől kezdve Foxpost automata esetén átlagosan 1-3 munkanap, házhozszállítás esetén 2-5 munkanap az átlagos kiszállítás. Csúcsidőszak és veszélyhelyzet esetén ez növekedhet, erről mindig tájékozódjon a futárszolgálatnál, ha sürgős a rendelés. 

Sérülten érkezett a csomag/Nem az volt a csomagban, amit rendelt. Mi a teendő? 

Hibák sajnos bármikor előfordulhatnak, minden odafigyelés ellenére. Amennyiben a csomag sérült vagy hibás termék(ek)et tartalmaz, írjon nekünk a konyv@kalliopekiado.hu email címre, csatoljon fotót a problémás termék(ek)ről és felvesszük Önnel a kapcsolatot.


Szerzői finanszírozású könyvkiadással kapcsolatos kérdések


Miben különbözik a szerzői finanszírozású könyvkiadás a magánkiadástól?

A magánkiadás során a szerzőnek össze kell gyűjtenie azokat a szakembereket, akikkel együtt kíván dolgozni a könyvén, mindenkivel egyesével kapcsolatot kell tartania, magának kell nyomdát keresnie, és gondoskodnia a könyve terjesztéséről. A szerzői finanszírozású könyvkiadás esetén ezzel szemben egy komplett kiadó áll a szerző és a könyv mögött, gyakorlott szakemberekkel, élő szerződéssel a nagy könyvesboltokkal. 

A szerzői finanszírozású könyvekkel is ugyanúgy dolgoznak egy kiadó munkatársai, mint a klasszikus könyvkiadói modellben megjelenő könyvekkel?

Sőt, mi a Kalliopénál törekszünk arra, hogy a klasszikus kiadói modell szereplőinél szorosabb együttműködésben dolgozzunk szerzőinkkel, bevonjuk őket a döntésekbe, miközben alapos munkát végzünk a kézirataikon. Gyakran éri a szerzői finanszírozású könyvkiadással foglalkozó szereplőket az a vád, hogy olvasás nélkül nyomdába küldik a kéziratot. A 2018-ban megújult Kalliopénál messze nem ez a helyzet, kérdezzék csak a szerzőinket.

Mindenki kiadathatja a könyvét, ha van elegendő pénze?

Minden esetben mérlegeljük egy kézirat beérkezésénél, hogy van-e helye a könyvespolcokon, és hogy szívesen dolgozunk-e az adott zsánerben. Tehát célunk, hogy tehetséges írókat segítsünk abban, hogy a könyvük megjelenjen, úgy, hogy közben szakértői munkánk is kifizetődő legyen.